piątek, 16 marca 2012

Zakup butów wraz z nadejściem wiosny :)

Och... słońce świeci i grzeje, temperatura dość wysoka, więc nie pozostało mi nic innego jak zrobić wiosenne zakupy :) No ale postanowiłam nie szaleć z kosztami i  padło tylko na zakup... butów :) I tak obeszłam dookoła dwa centra handlowe i jedną halę targową, aż w końcu weszła do sklepu iii... się zakochałam! Moim oczom ukazały się piękne, morelowo-brzoskwiniowe buty! Są na niewysokim koturnie, co bardzo mi odpowiada. Zakupu dokonałam w sklepie Aspent buty świata za 69.99 :) Przejdźmy do zdjęć:



Kolor jest według mnie idealny na nadchodzącą i barwną wiosnę :) Myślę, ze te buty będą często gościć na moim stópkach :D Teraz marzy mi się tylko marynarka w takim samym kolorze ;)
  

 Przy okazji spojrzałam na trampki, ponieważ moje stare już się troszkę zniszczyły :( Były naprawdę fajne kolory m.in. żółty, granatowy, czarny i czerwony :)  Zdecydowałam się na czerwone :) Cena też jest bardzo kusząca, bo tylko 15.99 zł :) Ciekawe jak będą się sprawować ;)
No i zdjęcie:

No to tyle i do zobaczenia :)

1 komentarz:

  1. Ojeju buty faktycznie śliczne, można się zakochać...kolor bardzo ładny...Też by mi się przydały jakieś buty. Szczególnie z powodu tego, że niedługo wyjeżdżam na dwa tygodnie...
    A to mój blog: http://mbms-tusix.blogspot.com/ -wpadajcie !

    OdpowiedzUsuń