poniedziałek, 19 marca 2012

Wygrana u vexgirl :)

Dzisiaj nie mam jakoś czasu na normalnego posta, więc bezczelnie postanowiłam się pochwalić tym, że przed chwilą dowiedziałam się, że wygrałam rozdanie u vexgirl :) Odbywało się ono na facebooku :) Kiedy zobaczyłam wyniki nie mogłam uwierzyć własnym oczom, że wygrałam <33 Nagrodą był zestaw Essence: pędzel do różu (który pewnie oddam mamie) i błyszczyk do ust :) Niestety nie zaopatrzyłam się w żadne zdjęcia :( Ale kiedy paczuszka już dojdzie, pokażę Wam co i jak :) Pozdrawiam Was :*

sobota, 17 marca 2012

Przepis na muffinki/babeczki ;)

Hej :) Jako że na jednym z portali dostałam odpowiedź na pytanie dotyczące przepisu na babeczki, zamieszczam  moją "recepturę" na nie ;)

Składniki:

  • 300 g mąki
  • 125 g zwykłego cukru
  • 1 1/2 łyżeczki proszku do pieczenia
  • szczypta soli
  • 1 torebka cukru waniliowego (ja używam pół, ponieważ szkoda mi całej torebki, a po za tym nie lubię kiedy są za słodkie)
  • 200 ml kefiru
  • 2 jajka
  • 110 g roztopionego masła


Przygotowanie:
Potrzebujemy dwie miski (opcjonalnie). Do jednej wsypujemy suche produkty, czyli mąkę, cukier, cukier waniliowy, proszek do pieczenia i sól. W drugiej łączymy jaja z kefirem i roztopionym masłem. Masę kefirową przelewamy do miski z suchymi produktami. Wszystko razem mieszamy (np. dużą, drewnianą łyżką), ale niezbyt dokładnie. Ciasto powinno pozostać grudkowate, inaczej muffiny staną się twarde i zbite. Ciasto nakładamy do formy wysmarowanej masłem lub takiej z papilotkami (papilotki do kupienia np. w kauflandzie). Pieczemy ok. 15-20 min. w temp. 200oC.

Po wyjęciu z pieca pozwalamy muffinkom chwilę "odetchnąć", a następnie wyjmujemy je z foremki i pozostawiamy do całkowitego wystygnięcia :)

UWAGA!!! Jest to ciasto podstawowe. Można do niego dodawać wedle upodobania np. kawałki czekolady, różne konfitury, aromaty - jak tylko dusza zapragnie :) Mi np. bardzo smakowało, gdy do środka każdej muffinki jeszcze przed upieczeniem włożyłam dwie wydrylowane wisienki :D

A tak wyglądają już gotowe wypieki (tutaj wersja z dżemem kiwi w środku :D) :


A tutaj przedstawiam Wam formę której używam i rzekome papilotki ( z kauflanda :)) :



Mam nadzieję, że Wam bardzo posmakują i że sie przede wszystkim udadzą ;)
Papa :*


piątek, 16 marca 2012

Zakup butów wraz z nadejściem wiosny :)

Och... słońce świeci i grzeje, temperatura dość wysoka, więc nie pozostało mi nic innego jak zrobić wiosenne zakupy :) No ale postanowiłam nie szaleć z kosztami i  padło tylko na zakup... butów :) I tak obeszłam dookoła dwa centra handlowe i jedną halę targową, aż w końcu weszła do sklepu iii... się zakochałam! Moim oczom ukazały się piękne, morelowo-brzoskwiniowe buty! Są na niewysokim koturnie, co bardzo mi odpowiada. Zakupu dokonałam w sklepie Aspent buty świata za 69.99 :) Przejdźmy do zdjęć:



Kolor jest według mnie idealny na nadchodzącą i barwną wiosnę :) Myślę, ze te buty będą często gościć na moim stópkach :D Teraz marzy mi się tylko marynarka w takim samym kolorze ;)
  

 Przy okazji spojrzałam na trampki, ponieważ moje stare już się troszkę zniszczyły :( Były naprawdę fajne kolory m.in. żółty, granatowy, czarny i czerwony :)  Zdecydowałam się na czerwone :) Cena też jest bardzo kusząca, bo tylko 15.99 zł :) Ciekawe jak będą się sprawować ;)
No i zdjęcie:

No to tyle i do zobaczenia :)

czwartek, 8 marca 2012

Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet!

Mimo, że ten dzień dobiega już końca, chciałabym Wam - dziewczyny, życzyć wszystkiego najlepszego, zdrowia, szczęścia, pomyślności, wielkiej miłości i samych jeszcze lepszych rzeczy ;) W moim domu to święto nie jest jakoś bardzo obchodzone, ponieważ niestety niektórzy po prostu zapominają ;P
Jeszcze raz życzę wszystkiego najlepszego i pozdrawiam :*

środa, 7 marca 2012

Moje nowe hobby...

Cześć :) Pamiętacie kiedy mnie tak długo nie było? Właśnie w tym czasie zajęłam się czymś nowym :) Otóż  od niedawna zajmuję się wyrobem biżuterii. Nie żeby było to coś takiego na większą skalę, ale może kiedyś... Teraz jest to coś dla siebie czy dla mamy lub cioci :)
Mam dla Was kilka zdjęć:




Przyznam się bez bicia, że nie potrafię robić zdjęć :(( No niestety... Co sądzicie o o moich "pracach"? Taaa... lepiej nie odpowiadajcie ;P
Mam małe pytanko: Czy byłybyście chętne sprawdzonego przepisu na muffinki/babeczki? Odpowiedzcie w kometarzach, ok?