wtorek, 28 lutego 2012

Mój powrót i gazetka promocyjna w Biedronce - Być kobietą :)

Otóż kochani... wróciłam do Was! W domu miałam duże problemy rodzinne i to właśnie dlatego opuściłam Was aż na trzy tygodnie :( Bardzo Was przepraszam i mam nadzieję, że mi wybaczycie ;)
Tak więc, z czym do Was dzisiaj powracam? Otóż z informacją dla dziewczyn, które jeszcze nie słyszały...
Od 29.02 (czyli od jutra) w sklepach sieci Biedronka, rozpoczyna się nowa oferta- Być Kobietą!
Ja się bardzo cieszę z tego powodu, ponieważ lubię produkty Biedronki :)
Jeśli chciałybyście obejrzeć gazetkę zapraszam: TUTAJ



Mnie najbardziej interesują żel pod prysznic Spa i mydełko glicerynowe :) Zapraszam do zapoznania się z ofertą bo naprawdę warto ;)
Pa pa :*

3 komentarze:

  1. super blog oczywiście obserwuje i liczę na rewanż http://strawberryi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogladalam z wielka nadzieja ze cos wypatrze jednak tak sie nie stalo :) Od jakiegos czasu ide bardziej w kosmetyki naturalne i dziwne ze sie ludzilam na cos w ten desen Xd

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. hej kochana!:* zostaw u mnie adres maila pod konkursem na Tangle Teezer:*

    OdpowiedzUsuń