poniedziałek, 30 stycznia 2012

Nietypowe kolczyki i nareszcie ferie!

Hej :) Jestem strasznie szczęśliwa... pewnie zastanawiacie dlaczego :) Otóż praktycznie dzisiaj zaczęły mi się ferie! Huraaa!!! No ale zawsze znajdzie się coś co mi psuje humor :( Niestety teraz leżę chora w łóżku. Nie mogę ani pójść na sanki ani czegokolwiek robić :( No nic... postaram się wyzdrowieć :D

Chciałam dzisiaj napisać o dość oryginalnych kolczykach, a dokładniej frywolitkowych kolczykach :)
Niedawno mama zainteresowała się frywolitkami. Przeczytała, że można robić takie kolczyki. No i kupiła na szafie.pl dwie pary :) Szczerze mówiąc za bardzo się tym nie przejęłam, ale kiedy dotarła do nas paczka po prostu się zakochałam <3 No dobra... może nie aż zakochałam, ale mi się spodobały :)
Dobra... koniec gadania, sami zobaczcie: (przepraszam za jakość zdjęć- wina aparatu jak i zarówno samego fotografa :p )

Te są moje :) Kiedy założyłam je do szkoły każdy był zaskoczony tym z czego są zrobione :) hehe xd

No a te są mojej mamy:
Nie wiedziałam, że będą takie fajne w realu, a kosztowały ok. 5.50 zł :D

Moja mama aż tak się w to wciągnęła, że aż zrobiła już jedną parę :) Sami popatrzcie:


Wzór wzięła z internetu :) Nawet nie wiedziałam, że ona ma takie zdolności xd

Dzisiaj to by było na tyle :) Teraz chciałabym z całego serca przeprosić za moją nieobecność przez długi czas :( No niestety wynikły pewne komplikacje, a mianowicie rodzice :( To dość delikatna sprawa i nie ma co jej roztrząsać :)
To do następnego posta, Kochani :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz