sobota, 14 stycznia 2012

Cześć :)
Chciałabym pokazać Wam dwa drobiazgi które nie dawno kupiłam, a oto one:

Po lewej krem do rąk "Cztery pory roku" regenerujący. Jest naprawdę bardzo fajny. Po kilku użyciach już widać efekty (przynajmniej u mnie). Na dodatek ma jeszcze cudowny zapach - żurawinowy :) Jestem z niego bardzo zadowolona :) Kupiłam go w Naturze za jedyne 5.79 zł (o ile mnie pamięć nie myli xd).

Druga rzecz to rozkładana szczotka do włosów z lusterkiem :) Tak wygląda po całkowitym rozłożeniu:

Jest bardzo praktyczna co jest ogromnym plusem. Jest ładnie wykonana :) Nie wiem co mam więcej napisać więc dodam, że z niej też jestem zadowolona. Kupiłam ją w sklepie "Rosmann" za 5.99 :)
Chciałabym Wam pokazać jeszcze spodnie, które kupiłam w nie-markowym sklepie :) Oto one:

Kupiłam je w miejscu o nazwie "Chińskie centrum handlowe". Zaszłam tam z ciekawości, ponieważ często są tam ładne i tanie rzeczy. Nie sądziłam, że cokolwiek tam kupię, a tu proszę... spodnie w ślicznej cenie, bo tylko 39.99 zł. :D
OK. To tyle na dzisiaj. Chcę Was przeprosić, że tak zaniedbałam bloga. Bardzo rzadko piszę posty, bo czas mi na to nie pozwala i internet miewa też swoje kaprysy. No nic... Myślę, że niedługo wszystko będzie już w porządku i znowu będę systematycznie prowadzić bloga :)
Papa :*

1 komentarz: