piątek, 6 stycznia 2012

Hej :) Chciałabym Was przeprosić, że tak dawno nie pisałam normalnego posta, ale internet mi szwankował :( Na szczęście wszystko jest już OK :)

Na początek chciałabym Was powitać w Nowym roku 2012!!! Sylwestrowa zabawa się udała? ;) Moja nie za bardzo, bo siedziałam w domciu ;( Mniejsza z tym :D Jak zauważyłyście po prawej stronie zaczęłam dodawać informacje o rozdaniach na innych blogach :) Ja bardzo lubię brać udział w konkursach i myślę że wy też :D Czasami można wygrać bardzo fajne i przydatne rzeczy, więc zwykle biorę udział ^_^
Mam dla was kilka zestawów ubrań po tak długim czacie nie-blogowania :)
To pierwszy:

 Dość proste połączenie jeansów i ślicznego sweterka. Jeśli chodzi o ten płaszczyk, to miałam na myśli coś podobnego do tego co jest ale ten też jest ładny <3












Tutaj coś dla dziewczyn lubiących różowy ;)

Rozumiem, że nie wszystkie z Was lubią różowy dlatego następna stylizacja będzie bardziej rock'owa, ale nie do końca xd












 Ja ogólnie nie przepadam za takim stylem, ale coś mnie naszło żeby spróbować czegoś nowego :D
Nie jest ona do końca rock'owa, ale jest to coś innego w porównaniu do różu :D













No i już ostatnia stylizacja, taka normalna:


I po raz kolejny buty EMU :D Tak jak mówiłam... cały zestaw jest dość normalny, ale jego częścią jest słodziutki naszyjnik sowa <3













To by było na tyle :) W sobatę jadę na zakupy i myślę, że uda mi się kupić coś ciekawego :) Chyba, że coś znowu pokrzyżuje mi plany :(
To papa i do następnego posta ;)

3 komentarze:

  1. Najbardziej podoba mi się ta ostatnia stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam do udziału w moim pierwszym rozdaniu:)
    http://pacyfikatorka.blogspot.com/2012/01/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń