poniedziałek, 30 stycznia 2012

Nietypowe kolczyki i nareszcie ferie!

Hej :) Jestem strasznie szczęśliwa... pewnie zastanawiacie dlaczego :) Otóż praktycznie dzisiaj zaczęły mi się ferie! Huraaa!!! No ale zawsze znajdzie się coś co mi psuje humor :( Niestety teraz leżę chora w łóżku. Nie mogę ani pójść na sanki ani czegokolwiek robić :( No nic... postaram się wyzdrowieć :D

Chciałam dzisiaj napisać o dość oryginalnych kolczykach, a dokładniej frywolitkowych kolczykach :)
Niedawno mama zainteresowała się frywolitkami. Przeczytała, że można robić takie kolczyki. No i kupiła na szafie.pl dwie pary :) Szczerze mówiąc za bardzo się tym nie przejęłam, ale kiedy dotarła do nas paczka po prostu się zakochałam <3 No dobra... może nie aż zakochałam, ale mi się spodobały :)
Dobra... koniec gadania, sami zobaczcie: (przepraszam za jakość zdjęć- wina aparatu jak i zarówno samego fotografa :p )

Te są moje :) Kiedy założyłam je do szkoły każdy był zaskoczony tym z czego są zrobione :) hehe xd

No a te są mojej mamy:
Nie wiedziałam, że będą takie fajne w realu, a kosztowały ok. 5.50 zł :D

Moja mama aż tak się w to wciągnęła, że aż zrobiła już jedną parę :) Sami popatrzcie:


Wzór wzięła z internetu :) Nawet nie wiedziałam, że ona ma takie zdolności xd

Dzisiaj to by było na tyle :) Teraz chciałabym z całego serca przeprosić za moją nieobecność przez długi czas :( No niestety wynikły pewne komplikacje, a mianowicie rodzice :( To dość delikatna sprawa i nie ma co jej roztrząsać :)
To do następnego posta, Kochani :)

sobota, 28 stycznia 2012

sobota, 14 stycznia 2012

Cześć :)
Chciałabym pokazać Wam dwa drobiazgi które nie dawno kupiłam, a oto one:

Po lewej krem do rąk "Cztery pory roku" regenerujący. Jest naprawdę bardzo fajny. Po kilku użyciach już widać efekty (przynajmniej u mnie). Na dodatek ma jeszcze cudowny zapach - żurawinowy :) Jestem z niego bardzo zadowolona :) Kupiłam go w Naturze za jedyne 5.79 zł (o ile mnie pamięć nie myli xd).

Druga rzecz to rozkładana szczotka do włosów z lusterkiem :) Tak wygląda po całkowitym rozłożeniu:

Jest bardzo praktyczna co jest ogromnym plusem. Jest ładnie wykonana :) Nie wiem co mam więcej napisać więc dodam, że z niej też jestem zadowolona. Kupiłam ją w sklepie "Rosmann" za 5.99 :)
Chciałabym Wam pokazać jeszcze spodnie, które kupiłam w nie-markowym sklepie :) Oto one:

Kupiłam je w miejscu o nazwie "Chińskie centrum handlowe". Zaszłam tam z ciekawości, ponieważ często są tam ładne i tanie rzeczy. Nie sądziłam, że cokolwiek tam kupię, a tu proszę... spodnie w ślicznej cenie, bo tylko 39.99 zł. :D
OK. To tyle na dzisiaj. Chcę Was przeprosić, że tak zaniedbałam bloga. Bardzo rzadko piszę posty, bo czas mi na to nie pozwala i internet miewa też swoje kaprysy. No nic... Myślę, że niedługo wszystko będzie już w porządku i znowu będę systematycznie prowadzić bloga :)
Papa :*

środa, 11 stycznia 2012

Kochani... chciałabym was powiadomić że najbliższego posta napiszę dopiero w piątek lub sobotę :( Głównym powodem są problemy z internetem oraz ogromna ilość nauki :( Jest mi bardzo przykro z tego powodu, ale obiecuję, że jakoś to wam wynagrodzę :)
Przepraszam Was... wybaczcie mi :)
Papa :)
PS. Jeśli znajdę czas to postaram się napisać go jeszcze wcześniej :)

piątek, 6 stycznia 2012

Hej :) Chciałabym Was przeprosić, że tak dawno nie pisałam normalnego posta, ale internet mi szwankował :( Na szczęście wszystko jest już OK :)

Na początek chciałabym Was powitać w Nowym roku 2012!!! Sylwestrowa zabawa się udała? ;) Moja nie za bardzo, bo siedziałam w domciu ;( Mniejsza z tym :D Jak zauważyłyście po prawej stronie zaczęłam dodawać informacje o rozdaniach na innych blogach :) Ja bardzo lubię brać udział w konkursach i myślę że wy też :D Czasami można wygrać bardzo fajne i przydatne rzeczy, więc zwykle biorę udział ^_^
Mam dla was kilka zestawów ubrań po tak długim czacie nie-blogowania :)
To pierwszy:

 Dość proste połączenie jeansów i ślicznego sweterka. Jeśli chodzi o ten płaszczyk, to miałam na myśli coś podobnego do tego co jest ale ten też jest ładny <3












Tutaj coś dla dziewczyn lubiących różowy ;)

Rozumiem, że nie wszystkie z Was lubią różowy dlatego następna stylizacja będzie bardziej rock'owa, ale nie do końca xd












 Ja ogólnie nie przepadam za takim stylem, ale coś mnie naszło żeby spróbować czegoś nowego :D
Nie jest ona do końca rock'owa, ale jest to coś innego w porównaniu do różu :D













No i już ostatnia stylizacja, taka normalna:


I po raz kolejny buty EMU :D Tak jak mówiłam... cały zestaw jest dość normalny, ale jego częścią jest słodziutki naszyjnik sowa <3













To by było na tyle :) W sobatę jadę na zakupy i myślę, że uda mi się kupić coś ciekawego :) Chyba, że coś znowu pokrzyżuje mi plany :(
To papa i do następnego posta ;)

niedziela, 1 stycznia 2012

Rozdanie!

Uwaga! Trwa rozdanie na http://aboutbeingbeautifull.blogspot.com
Jeśli chcesz wziąść udział kliknij tutaj: KLIK!
A to nagroda:

Powodzenia i pozdrawiam :*