sobota, 17 grudnia 2011

Szał świątecznych zakupów :D

Dzisiaj jadę po prezenty świąteczne dla rodziny. Zawsze ja dostawałam prezenty, a rodzice i wujkowie nic! Dlatego ja chcę im coś teraz kupić :) Razem z moim rodzeństwem złożyłam się na prezenty. Mieszkam w małej miejscowości i do miasta gdzie jest galeria handlowa jest aż 3 km! Potem chyba będę musiała wracać na piechotę :(( Ale czego nie robi się dla rodziny :D Jak wrócę zdam wam sprawozdanie z tego co kupiłam :)
Wy też napiszcie w komentarzach to co kupujecie swoim bliskim lub co już kupiliście :)
pozdrawiam :**

1 komentarz:

  1. Fajny blog! Ja kupiłam siostrze srebrną bransoletkę, mamie perfumy Calvin Klein Euphoria. Ona bardzo je lubi :) A tacie skórzany portfel ;D Liczę, że zajrzysz do mnie http://curious-newfashion.blogspot.com :)

    Ps. obserwuję :DD

    OdpowiedzUsuń