niedziela, 25 grudnia 2011

Nowy post :)

Dopiero teraz dodaję posta, ponieważ wcześniej wogule nie było czasu :/ Przed świętami nauczyciele zrobili nam strasznie dużo kartkówek...no właśnie! Wesołych świąt kochani! Wiem że wczoraj była Wigilia, a ja dopiero teraz składam życzenia :D Jestem bardzo ciekawa co dostaliście pod choinkę :) Mnie mikołaj obdarował cudowną torebką <3 Jest bardzo duża, dzięki czemu mogę nosić ją do szkoły :) (do tej pory nosiłam plecak xd).
Bardzo przypadła mi do gustu :)
Chciałabym was też przeprosić za jedną rzecz, a mianowicie o to że nie dotrzymałam obietnicy :/ Obiecałam że powiem wam co kupiłam rodzinie na Boże Narodzenie, ale przed rozdaniem prezentów zapomniałam zrobić zdjęcia :/ Nie będę o nich pisała, bo to nie ma sensu :(
Skoro jest to post po długiej przerwie w pisaniu, dodam kilka zestawów ubrań :) Wzięłam sobie do serca prośbę jednej z czytelniczek i od teraz będę dodawała do każdej stylizacji dwa rodzaje butów (płaskie i na obcasie).
Tutaj zestaw odpowiedni na wiele okazji np. na randkę, do szkoły lub kościoła itp.


Połączyłam w nim moje ulubione rzeczy, czyli czarne rurki, kardigan, kwiecisty top, no i buty emu :D













Ten zestaw pasuje idealnie jako strój do szkoły. Tym razem nie dodałam wysokich obcasów. Całość dopełnia czarny pasek, ale bez niego stylizacja też będzie wyglądać świetnie :D

Mi się bardzo podoba, a Wam?














OK. To już ostatnia stylizacja :) To ona:
Wygląda dość zwyczajnie, ale jeśli się tak ubierzesz nikt nie przejdzie obok Ciebie obojętnie ;) W każdym razie ja tak uważam :D















To by było na tyle. Jutro pewnie dodam jakieś posta, ale nic nie obiecuję ;)
Papa :**

5 komentarzy:

  1. Hej ;p Fajne zestawy. Zajrzyj do mnie jak bedziesz miala czas --> agata-parczewska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. A i zapraszam do mnie.
    www.revengex3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne zestawy ubrań. Będę tu częściej wpadać :)

    Jestem Demi;) z zapytaj

    OdpowiedzUsuń
  4. ok :) postaram się pisać częściej :)
    i cieszę się że się wam podobają :P

    OdpowiedzUsuń