wtorek, 27 grudnia 2011

Heej ;P

Hej :) Dzisiaj postanowiłam dodać posta :) O czym? Zaraz się dowiecie ;P
Ostatnio usłyszałam że mój blog jest nudny i nieoryginalny. Bardzo przykro i tego słuchać, więc postanowiłam dodać coś nietypowego, a mianowicie RANKING ULUBIONYCH SŁODYCZY :D
Są osoby, które czasami mają wielką ochotę na coś słodkiego i ja jestem jedną z nich xD
Gdy już taki moment nadejdzie zastanawiam się co jest najsmaczniejsze :D Z tego co próbowałam udało mi się stworzyć ranking i oto on:
RANKING ULUBIONYCH SŁODYCZY:
nr.1 OREO
nr.2 BIAŁA CZEKOLADA np.z wedla

nr.3 HORALKY


nr.4  TWIX
nr.5  MARS

Jakbyście mogli to w komentarzu napiszcie czy taka notka się wam podoba, czy lepiej pozostać przy dotychczasowych sprawach :D Możecie też napisać co dodać do bloga żeby był on dla was i dla innych ciekawszy :)
Pozdrawiam :*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz